عجیب ترین اسم های ثبت شده در ثبت احوال

اکتبر 23, 2007 در 1:04 ب.ظ. | نوشته شده در خنده دار, عمومی | 156 دیدگاه
برچسب‌ها: , , ,

امروز یکی برام یه لیستی فرستاد از ثبت احوال درباره عجیب ترین اسم های ثبت شده در ایران ! من که کلی خندیدم ، دلم نیومد شما نخونید ! عکس رو از این لینک در کامپیوترتون Save کنید و بعد هم با زوم کردن درشتش کنید که اسم ها واضح بشه .

یکی به اسم Roadrunner یه حرف خیلی قشنگی زد که من بهش دقت نکرده بودم :

این جالبه :
آمریکا …… محل نامگذاری : آبادان

156 دیدگاه »

خوراک آراِس‌اِس دیدگاه‌های‌ این نوشته. TrackBack URI

  1. باحال بود. مرسی

  2. تو چلچراغ دیده بودم خیلی وقت پیش

  3. در رادیو زمانه دیده بودم. همون خیلی وقت پیش. دو نقطه دی!

  4. البته ممكنه براي ما عجيب باشه . مي دونيد كه اقوام مختلفي تو ايران زندگي مي كنند . در زبانهاي مختلف ممكنه معاني زياد عجيبي هم نداشته باشند .
    مثلا اسم « دورنا » تلفظ تركي « درنا » است . عجيبه ؟ يا گوزل تاج يعني تاج زيبا .
    هر چند بعضي هاشون واقعاً مسخره اند .

  5. اسم زیاد مهم نیست… رسم همه ست که امریکایی و آبادانی ست! قربانت

  6. احتمالا اون شخس یا عرب بوده یا جو گیر یا بی سواد که همش یکیه شایدم خیلی امریکایه واقعا چی به سر ما آریایی ها اومد؟فقط میگم افسوس

  7. هر كسي براي كاري كه انجام مي كنه يه نظري دارد خوب اون هم حتما يه دليل داشته

  8. بهر حال باید به نظر پدر ومادر اون بچه احترام گذاشت شاید برای اونا این قشنگترین اسمه شاید هم می خواستن اسم بچشون تک باشه اخرشم بگم خوب ابادانین دیگه …..

  9. خب ابادانیه دیگه . باید یه لافی میرفت که همه بهش توجه کنن .اینم یه جورشه

  10. salam,man dastane in esmo mi2nam,akhe az aghvame mu mune,sabte ahval bisavadi karde,mamanesh mikhaste esmesho «merika » bezare vali una eshtebahi amrika gozashtan,taze ie khahar dare ke esmesh trika e,sabte ahval 2 sabte famile man ham eshtebah karde,esmesh eslatan armani e

  11. هر اسمی برای خود افراد و افراد دور و ورش مهمه پس نباید هرچی هست یا بشکنیمش یا مسخرش کنیم

  12. ما اسم ايران هم داريم. يا اسم كشور كه هر دو براي خانمها است. بنابراين اسم آمريكا هم نبايد مسخره باشد. حتماً دليلي دارند.

  13. اسم ايران و كشور هم داريم كه اتفاقااسم دختر هم هست. با علم به اين اسامي ، اسم آمريكا خيلي هم نبايد خنده دار يا عجيب باشد.

  14. نظر ماريا درسته ولي اينجا ايرانه نه آمريكا ديدي تو آمريكا اسم بچه هاشون را بذارن ايران؟ اون بچه فردا بزرگ بشه يا بايد اسمش را عوض كنه يا بره آمريكا زندگي كنه با فرهنگ ايراني جور در نمياد

  15. واقعا اسم جالبیه من فکر کنم طرف از اون مایه دارای قبل انقلابه

  16. بحث واسه این جور حرفها زیاده ولی یه نکته جالب توش هست ! طرف بانی خیر رابطه، بین ایران و آمریکا است و یا دوست داره بین سیاست ایران و آمریکا پا در میانی کنه! حالا هر جور که هست خدا خیرش بده که همه سی ساله می گویند» مرگ بر آمریکا» حالا یکی اومده به همه حال داده چیز مهمی نیست. …….

  17. با سلام و آرزوي سلامتي براي شما.من نمي‌دونم شماهدفتون از اين نظر خواهي چيه؟ ولي با توجه به اين كه نظر افراد مختلف را مطالعه كردم متوجه شدم بعضي به جاي نظرخواهي شروع به مسخره كردن آن خانواده كرده بودند و شايد علت اصلي آن خط مشي بوده كه شما در ابتدا بهشون داده بوديد(من که کلی خندیدم ، دلم نیومد شما نخونید !)اگر واقعاً شما براي اون بچه‌اي كه چنين اسمي داره نگرانيد بهتر است با دقت بيشتر يك مقاله زيبا تهيه كنيد و به پدران و مادران در انتخاب نام زيبا و شايسته براي بچه‌هايشان هشدار دهيد نه اين كه با اين روش فرهنگ مسخره كردن را در كشور ترويج كنيد. بياييد به هم نخنديم و ناخواسته مشوق ديگران براي ترويج فرهنگ مسخره كردن نباشيم.

  18. سلام بعداز كلمب كه وارد سرزمين كلمبيا كه به نام او نامگذاري شد جهانگرد ايتاليايي بنام امريكو … وارد سرزمين امريكاي امروزي شد و اين سرزمين بنام او نامگذاري شد پس اين نام ايتاليايي است و به هرحال يك اسم است در دهكده جهاني پس نبايد نام او را مسخره كرد مهم نامها نيستند بلكه شخصيت انسانهاست شايد او روزي آدم بزرگ و صاحب نام و از همه ماها انسانتر شود .

  19. سلام، جالب بود واقعاً بعضیها خیلی عجیباً؟؟؟

  20. خوب ديگه لاف ابادان ديگه تعريفى نمىخواد

  21. که چی؟

  22. با نیر موافقم!
    اگه یه روز با اون شخص برخورد کنم،قطعا نمی خندیدم.
    من از خودم مطمئنم.

  23. من هم موافق مسخره كردن نيستم .چون ماهم اسم كشورمان را روي دخترهايمان ميگذاريم و يا حتي اسم استانهاي كشورمان مثل گيلان.و اما يك سوال.نگارش انگليسي اسم كوروش به چه صورته؟لطفا مرا راهنمايي كنيد؟KOROSH?KUROSH?KOOROSH?KUOROSH? K لطفا به ايميل من جواب درست رو بفرستيد.SAHEL1480@YAHOO.COM

  24. جزیره برف فیلم ساخت هرگونه اسلاید شما را می پذیرد

  25. جزیره برف فیلم ساخت هر گونه اسلاید شمارا می پذیرد
    02516617546

  26. اسم یه نماده چقدر خوبه که ایرانی باشه حتی به نظر من اقوام مختلف ایران هم نباید از اسمهای هم استفاده کنن مثلا یه کرد اسم ترکی روی بچه اش بذاره

  27. salam , khely bahall bood .man 1 kare khosoosy ba you dashtam khely mamnoon mesham ke age koomakam koony
    man Poorzad davani az abadan hastam

    09357717898

  28. اين كه اسم امريكا با فرهنگ ايروني جور در نمياد و مسخرست و … خيلي چيز بي ربطه.اصولا ما ايرونيا عادت داريم به بهونه هاي واهي فرهنگي رو كه خيلي وقته ازمون گرفتن به رخ ديگرون بكشيم!به هر حال اين يه اسمه و هر كس اين اختيارو داره كه اسم بچشو هر چي ميخواد بزاره!بعدشم اين قضيه هيچ ربطي به عرب يا اباداني بودن نداره!پس چرا كسي اونو مسخره نميكنه كه به جاي اسم مريم تلفظ انگليسي ماريارو انتخاب ميكنه؟؟؟؟؟يااسامي تركي؟يا كردي؟چون اسم امريكا مياد همه شمشير از رو ميبندن؟؟؟راستي من خودم خوزستانيم!

  29. راستي بچه ها بهتره يه سري به سايت ثبت احوال بزنين.اسماي جالب تري اونجا ميبينين.از همه جالب تر اينه كه بيشترين اسامي ثبت شده عربي هستن.مثل اسم من!خب اينم كه با فرهنگ اريايي ما جور در نمياد؟!

  30. اصلا هم بامزه نبود چون اسم خودم هم امریکا است.

  31. aslan emkan nadare hamchin esmiro edare sabt ahval sabt kone!!doorooghe jalebi bood!!iro

  32. salam be baroobache bahalle khodam , bekheyal esme esme digeh .

  33. آمریکاییهام اسمهای ایرانی دارن ولی با تلفظ خودشون مثل ایرن = ایران سایرس = کورش .سباستین = استیاگ .مایکل = میکاییل .انیشتن = عبدالهوشنگ

  34. ای ول به هرچی امریکا

  35. خدا کنه ادم ذاتش درست باشه اسم که مهم نیست خیلی ها اسم قشنگی دارن اما ادم های کثیفی هستند زنده باد آریایی

  36. ببخشید هرکی اسمشو گذاشته امریکا خیلی مسخره است درسته شاید شما فکر کنید با فرهنگ ما جور در نمیاد که میاد ولی مسئله اینجاست که این اسم با عقل جور در نمیاد.

  37. به به خدا هیچکس پر مدعاتر و خسیسستر از تهروونیا ندیدم.

  38. ma nemidonam esme baghie be mano to che rabti dare.man hagh daram rajebe esm konjkav sham vali haghe maskhare kardanesho nadaram. shoma ham say kon saret too kare khodet bashe na to esme baghie

  39. hا امروز تو شرکت حوصلم سر رفته بود توی گوگل سرچ می کردم خیلی اتفاقی این
    مطلبو دیدم . خیلی جالب بود ! یکمی از وقتمو پر کرد !!
    بهر حال هر کسی یه نظری داره دیگه من عجیب تر از اینارو هم شنیدم

  40. امروز تو شرکت حوصلم سر رفته بود توی گوگل سرچ می کردم خیلی اتفاقی این
    مطلبو دیدم . خیلی جالب بود ! یکمی از وقتمو پر کرد !!
    بهر حال هر کسی یه نظری داره دیگه من عجیب تر از اینارو هم شنیدم

  41. اینکه چیزی نیست حالا اینو چیمیکین(باقالی پلو با محسن)

  42. بي مفهوم بود . خيلي زياد

  43. حالا يكي از آمريكا خوشش اومده جرا بايد اونو مسخره كرد يارو اسم بچشو ميزاره چنگيز ، تيمور ، آتيلا آيا اين اسمها خيلي قشنگ هستن ( اسامي كساني كه دست به نسل كشي زده اند)

  44. هصل هسم نیست بلکه دله

  45. والا من عکسی تو این صفحه نمی بینم

  46. khob be mache manam mizaram jamaiika….. harki 1 saligheeeii dare digeeee….

  47. shadiiiiiii ok

  48. فکر میکنی خیلی با مزه ای تو از همه مسخره تری که اینقدر بیکاری که دنبال دست انداختن مردمی

  49. نمیدونم چرا این خانواده اینهمه اسم زیبا را ول کردند رفتند دنبال این اسم مضخرف
    فقط افسوس

  50. man faghat delam vase on bache misoze ke farda ba in esm mikhad zendegy kone vaghean sakhte

  51. ssssalam lotfan ba man ertebat bargararkon oooookkkk

  52. خیلی اسم قشنگیست .تو فامیلای ما اسم انگلیس و المان وشوروی هم هست.

  53. تازه یادم اومد کره و چین و ژاپن هم هست .

  54. aaaaatttttttiiiiiiiiiillllllaaaa

  55. در در جواب كامنت دوستي كه اسامي چنگيز، تيمور و آتيلا رو بد ميدونن بايد بگم اين اشخاص در زمان خودشون آدماي بزرگي بودند و رسم آن دوران و نيز اين دوران اينه كه هر كي قدرت داره ساير ممالك رو ميگيره و به خاك و خون ميكشه. اما در تاريخ ايران فقط خونريزي ديگران را ميبينيم و از جنايات بيرحمانه حكام ايراني خبر نداريم. لطفا يادداشتم رو بذاريد.

  56. خ خوشت میاد یکی اسمتو بذاره تیتر وبلاگش، بعد بگه جالبه،عجیبه، مردم بیاین به این اسم مسخره نظر بدین؟

  57. من اعتقاد دارم در انتخاب اسم باید خیلی دقت بشه چون معرف یک فرد نباید طوری باشه که در آینده موجب اعتراض فرد بشه و همیشه اونو عذاب بده

  58. اصلا هم عجیب نیست.ما در محل کارمون یه پیرمرد در شرف بازنشستگی داریم که اسمش آلمان است.البته اسم چندان مهم نیست مهم اینه که کجا داری زندگی میکنی ایران،آمریکا،آلمان یا بورکینافاسو.اما من ترجیح میدم هرجای دیگه ای باشم ولی اسم بچه ام ایران باشه نه آنگولا یا ساحل عاج یا حتی هاوائی………………………….

  59. vn

  60. رديدم تو دهن هر چي آريايي هست اي ول به قوم خزر

  61. uعزریز دلم آقای رضا حسن پور شما اول برو اکابر و یا دبگیر که مضخرف یعنی چه؟ چون در فرهنگ ایرانی کلمه ای به نامه مضخرف ندیدم ولی یک مزخرفی هست. آهان شاید منظور شما همین مزخرف است…

  62. باابابااسمهای ترکها رو نشنیدین که به این میگین عجیب! اسم یه بنده خدا خروس بود.بخدا راست میگماااااا

  63. اسامی ترکی هم با معنی و هم در تلفظ زیبا هستند .
    اون اسم هم که به خدا قسم خوردی و گفتی، خروس نیست بچه سوسول فارس شونیسم .اون اسم حوسور است به معنی ناظرو آگاه

  64. lkن من هم با نیر موافقم

  65. سلام.با اجازه ی همگی من از این اسم خیلی خوشم اومد و ملیت ما کل دنیاست چون ما همه مخلوق یک خداوندیم.ارزوی موفقیت

  66. [...] عجیب ترین اسم های ثبت شده در ثبت احوال « کافه آی تی امروز یکی برام یه لیستی فرستاد از ثبت احوال درباره عجیب ترین اسم های ثبت شده در ایران ! من که کلی خندیدم ، دلم نیومد شما نخونید ! … itcaffe.wordpress.com/…/funny-names-iran/ – ذخيره شده – صفحات همسان [...]

  67. Mardomo oskol kardi ya khodeto oon esmesh merika boode sabte ahval eshtebahi zade

  68. vaghti ti tazahorat mardom migan marg bar amrika on bache che hali mishe

  69. سلامسلام1-از اینکه آن خانواده محترم آبادانی اسم خوبی برای فرزندشان انتخاب نکرده اند اند شکی نیست و عواقب روانی و اجتماعی که بعدها گریبانگیر این فرزند می شود جای خود2- اما تعجب من از افرادی است که با نگارش ادبی کمال بی ادبی را ترویج می دهند و استدلال هایی می آورند که انسان شاخ در می آورد چون ما اسم ایران داریم پس مجازیم نام کشور مغولستان یا کره و یا آنگولاو … را برای نام فرزندان خود استفاده کنیم3- چرا ما والدین نامی را برای فرزندان خود انتخاب کنیم که مورد مسخره دیگران قرار دهیم هر چند که مسخره کردن کار نکوهیده ای است ا
    1
    ل

  70. سلام نظر ندارم ولی مشکلی دارم که میخوام کمکم کنی
    من دانشجو هستم سه سال پیش عاشق دختری شدم که توی دانشگاه من بود
    ولی هنوز بهش حرفی نزدم اون خودش میدونه که اونو میخوام ولی
    چه کنم که پدرم فرهنگیه یه شخص معمولی با یه حقوق کم و تازه من تویه
    شهر معمولی یه جوری پایین شهر زندگی مکنم و میترسم جلو برم سه ساله
    فکرش داغونم کرده همش میگم گناهم اینه که یه فرد معمولی بی پول هستم
    تازه وقتی هم درسم تموم شد باید برم سربازی و بعدش برم دنبال کار به
    خودم میگم آخه دوران نامزدی تا چند سال…تازه میترسم دختره از اون
    مایه دارا باشه…همش میگم برا امثال ما عاشقی حرومه.

  71. آباداني ها كه لاف بلدنيستند.سرعمر
    هادي ازشيراز

  72. سلام
    به نظر من ممكنه كمي عجيب باشه امااصلا مسخره نبود اون فقط يه اسمه كه حتي اون بنده خدايي كه سوژه شما شده در انتخابش هيچ نقشي نداشته .
    اما عجيبتر و مسخره تر از اون كار شماست كه با ابزار و امكانات فرهنگي و ادعاي كار فرهنگي داريد بي فرهنگي رو فرياد ميزنيد و تبليغ ميكنيد و حداقلش اينه كه ايشان رو از نظر اجتماعي تضعيف ميكنيد و مورد تمسخر خودتون و يك عده خاص قرار ميديد كه از يك آرياييه متعصب به فرهنگ بعيده.
    اين رو ياد بگير كه مسخره كردن تحت هر شرايطي مردوده و هيچ دليل و توجيهي نداره ((( اين يكي از ابتدايي ترين مسائل ادب و نزاكته )))

  73. cooooooooolllll.awesome.

  74. همه این اسمها قدیمیه .

  75. سلام بزرگی میگه ادمها برای خود و به اختیار خود زندگی میکنن پس نیازی نیست ما برای اون اضهار نظر کنیم.پس محض اطلاعات عمومی بخونید.

  76. منهم بانیر موافقم چراشماوقت مردم رابااین مسائل پیش پاافتاده تلف میکنید ؟آیاموضوع مهمتری که به دردانسانها بخورد پیدانکردید یاخودتان واقعا ناتوان وبی عرضه هستید

  77. ب بد بود

  78. تامن ميگم تركا خرن !!! اگر نبودن اسم بچشون رو حسور نميذاشتن(تقديم به الهام و عسل)

  79. ttاتمسخر و یا فحاشی کار آدمهای ضعیفه

  80. چه خوبه تعلق جغرافیایی را مایه فخر یا شرم ندونیم، شمایی که که ملت یک محیط جغرافیایی ولو آن محیط هرچه قدر محدود باشد توهین میکنید آیا میتوانید مطمئن باشید که پدذان و مادران شما به ان منطقه جغرافیایی تعلق نداشته اند

  81. من کاملا با نظر avesta موافقم.فوق العاده حرف قشنگی زدی avesta جان….
    ادمای ضعیف خودت داری می گی ضعیف یعنی اینکه جز تمسخر توان کار دیگری رو نداره.
    به نظر من مهم سیرت یک فرده….
    اون فرد می تونه با رفتارش جوری بقیرو جلب توجه کنه که اسمش هم مورد توجه قرار گیره…
    می تونه انقدر رفتار خوبی داشته باشه که همه برای مثال زدن بگن اره اون امریکا همیشه رفتارش اینطوریه خوبه…
    ولی خوب از یه لحاظ دیگه اگه بهش نگاه کنیم میشه گفت چون فرهنگ ما ایرانیا پایینه و همیشه تمسخر کارمونه این اسم یک ذره بده…
    ولی باز هم میگه مهم خود فرده…اگه خودش خوب باشه اسمشم مثه خودش خوب به چشم میاد اما اگه خودش بد باشه همه پشت سرش می گن هم خودش افتضاحه هم اسمش…
    در کل این نظر شخصیه منه شاید یه فرده دیگه نظرش با من مخالف باشه…
    پس به هم توحین نکنیم این درستش نیست…
    من ادم مغرور و پر مدعایی نیستم ولی تو تمسخر و توحین از لحاظ همه کار درستی نیست
    همین
    مخلص همه
    بابای

  82. سس

  83. سلام . این صفحه فیلتر شده . لطف می کنی عکس رو به ایمیل من بفرستی ؟

  84. shomaha ajab adamaii hastina????
    be chizaii dariin fek mikoninu vaghtetoono talaf mikonin!!!!
    berin be zendegiye khodeton beresin bebinin khodetoon che eybi dariin.be on bekhandiin

  85. salam
    on axi ke gofty
    ajibtarin esmhaie sabt shode dar sabt ahval
    natonestam pida konam
    age mishe ye rah digaro vasam bego va ya
    bi zahmat vasam mail bezan
    motshakeret misham

  86. سلام.
    من نتونستم لینک رو باز کنم
    اگه کسی زحمت بکشه برام میل کنه ممنون میشم.
    haws2005@yahoo.com

  87. tttttttttttttttttttttt

  88. سلام میشه یکی این اسامی برای من بفرسته چون هر کاری میکنم نمیتونم بگیرمشون دوست دارم من ببینمش. هرکس بفرسته ممنونش میشم.nas3746@yahoo.com

  89. hا اين سليقه شخصيه پس به كسي مربوط نمي شه كه اسم فرزندش را چي بذاره
    و و خوش آمدن يا بد آمدن 1 اسم به كسي ربطي نداره

  90. به نطر من اين كه پدر و مادر چه اسمي براي فرزندشون انتخاب كنن خيلي مهمه و اونها در اين باره مس‍‍ءولن…چون اسم ميتونه توي آينده فرزندشون مأثر باشه…

  91. ریده بود بهتر بود
    والا با این اسم گذاریش

  92. hs

  93. fi به نظر من اسم خيلي خيلي خيلي مهمه حتي در آينده بچه مي تونه اثر گذار باشه
    بهتراين خيلي مهمه كه پدر و مادرها اسمهاي زيبا و با مفهوم براي فرزندانشون انتخاب كنند كه اولين وظيف شونه اما ما حق مسخره كردن اونها را نداريم. اون بچه هم اگه خيلي ناراحت بود مي تونه بعدا اسمشو عوض كنه.

  94. به نظر من فقط ادمای تحقیر شده و ضعیف به دنبال تحقیر کردن دیگرانند واقعا متاسفم که یه عده کارشون شده مسخره کردن دیگران و حتما پدر مادر این بچه دلیلی داشتند و فکر میکنم اصلا مسخره هم نیست ما اسم ایران هم داریم حالا اگه این خانواده اسم بچشونو فلسطین انتخاب میکردند دولت ازشون قدردانی میکرد!!!

  95. عجب نظراتي! توهين به اقوام و ساير ملل نشانه عقب ماندگي و كوته نگريشان است سروران و عاليمقامان عصر عصر ارتباطات و فناوريهاي مدرن مي باشدزندگي امروزي بايد احترام متقابل به اقوام وساير ملل باشد حال اينكه عده اي بيكار با شنيدن يك اسم شروع به مسخره كردن وخنديدن مي نمايند

  96. بد بخت آمريکا.بينم گولا چه طوره اخه اسم من گولا هستش. پيام بديد:09386131242

  97. راستي بايد بگم من هم با آيدين موافقم

  98. راستي بايد بگم من هم با آيدين موافقم.تصوير نيومد برام به شکل اس ام اس بفرسديتش دمتون گرم.دوستان.09386131242بابک(گولا)

  99. اکثر نظرات خیلی خوب بود منم موفقم تمسخر کردن کار ادم های مسخره است!

  100. filter bud

  101. خب هر کس سلیقه ای داره شاید اونا به اسم شما بخندند!!!!!!!!!!!
    جوونن دیگه.

  102. براي چي مسخره ميكنيد؟
    فوري هم جنگ فارس و ترك و عرب و آباداني راه ميندازيد
    هر كسي يه سليقه اي داره
    اون بچه هم اگه دلش نخواست بزرگ كه شد ميره اسمشو عوض ميكنه
    به نظر من كه خيلي هم اسم باحاليه
    دم مامان و باباش گرم

  103. کاشکی میگذاشت آرژانتین که ما هم حالش رو ببریم

  104. یکی از وظایف پدر و مادر گذاشتن نام نیکو برای فرزند است. نامی که هم به روز باشد هم مسخره نباشد

  105. عربای خوزستان ازاین نوع اسامی استفاده میکنند خصوصا نام کشورهای مانند ایران مصر امریکا برای دختران خود استفاده میکنند در فرهنگ ما مشکلی ندارد ما نه فارسیم نه اریا بلکه عرب ایرانی هستیم ومسخره اونهای هستند که دیگران را از روی نفهمی وجهالت همه رااریا وفارس میدانند وانهارا اینچنین مورد ارزیابی قرار میدهند

  106. خوب یه سری بچه ها گفتن اسم کشور ایران هم داریم بله که داریم به نظرم که خیلی زیبا هم هست اسم مامان منم ایرانه و البته توی شناسنامه اسم خالم ایران نازه
    ولی اینکه یکی اسم بچشو گذاشته امریکا جای بحث داره شاید خیلی امریکا رو دوست داره و این از یه ایرانی بعیده و به قول بچه ها شاید عرب باشه طرفمون

  107. i هنوز یاد نگرفتیم که به دیدگاه دیگران احترام بگذاریم چرا باید هرکی مثل ما نبانباشه آدم نیست و طرز فکر دیگران برای ما باید مسخره بیاد پس حتما عقاید ما هم برای دیگران مسخره باید باشه کاشکی همه از هم جدا میشدن مجبور نبودن بخاطراقلیت تحت فشار باشند

  108. نام ایران در کشور عزیزمان ایران نام دختر است ولی همین نام در سایر کشورها نام مذکر است خصوصا در بین اقلیت مزهبی یهودی .

  109. هر انساني آزاد است تا وقتي كه به غير ضرري نرسونه هر كاري كه ميخواد انجام بده .
    ترجيح ميدم به امور مربوط به خودم پرسشگري كنم تا بتوانم بهتر شوم نه اينكه به اسم يكي ديگه نظر بدم اونم با زاويه تمسخر.
    اين كوچكترين كاريست كه با آن ميتوانم احترامم را به كلمه زيباي * آزادي * نشان دهم.
    آراز / تبريز / خرداد 89

  110. نمیخوام تکراری بگم ولی این یه واقعیت که زبان فارسیه امروزی خیلی از اسم هایه قشنگو به طرز مزخرفی در میاره
    مثال:قرگوزلو که خیلی از شما به آن میخندید ترکیبی از قر (ghara)یعنی سیاه و گوزلو یا گزله(gezle)که به معنایه چشم است در جمع میشه چشم سیاه ولی به حالت کلی…..متاسفم برایه این فرهنگ

  111. اینم به الهم و عسل و راضیه خانم ها من ترکم ولی تو تیزهوشان شیراز درس میخونم پسر عمم ترکه ولی الان تو john hapkinz آمریکا داره تخصص میگره هنوزم میگی ما خریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    والا خوروسو حسور که شما میگین من تا حالا نشنیدم شرط میبندم از خودتون ساختین

  112. احترام به سلیقه و فکر که میگن همینه دیگههههه!!!!!! بی چاره بچه که اسمش امریکایی چه زجری می کشه

  113. khob esmesh amrika hast k bashe ziyaadam ajib nist age esmesh borkina faso bod bayad taajob mikardim

  114. سلام متشکرم از زحماتی که برای جمع آوری اطلاعات و در اختیار گزاشتن اونها متحمل میشین.
    واقعا خسته نباشید…………..

  115. اسم خاله من ایرانه همش میگه کاش اسمم آمریکا بود(به دید مثبت نگاه کنید)شاید اون خانواده با انتخاب این اسم خواستن اعتراض خودشونو به اوضاع اقتصادی اجتماعی سیاسی ایران و حمایت از آمریکا اعلام کنن!به نظر من این موضوع کاملا سیاسیه!کار کار خود آمریکای جنایتکاره.من پیشنهاد میکنم این موضوع توسط وزرات اطلاعات بررسی بشه

  116. ???

  117. بحثی نیست که هر کس میتونه اسمی داشته باشه ولی به نظر شما این بچه وقتی بزرگ شد و توی خیابون و یا توی تلویزیون و یا روزنامه ها اسمشو با پیشوند( مرگ بر…..) دید و توی مدرسه سر صف شعار (مرگ بر…..) سر دادن آیا این بچه احساس سر شکستگی نمی کنه . حتی ممکنه از خانوادش بری بشه؟

  118. زمانی که لینچان از تلوزیون پخش می شد تو ده پدر بزرگم یکی اسم نوزادشو گذاشت لینچان.حالا اینم یکی مثل اون از این جور آدما پیدا میشه……….

  119. حالا خوبه نذاشته لاس وگاس!!!!!!
    به نظره من اینجور آدما از یه سری جهات مشکل دارن که اینجور اسمارو انتخاب میکنن…از یه آریایی بعیده!!!!!!!

  120. البته از عرب جماعت دیگه نمیشه بیشتر از این انتظار داشت…

  121. وجدانی که اسمش ضایس ولی نباید مسخره کنید چون هر کسی واسه خودش شخصیتی داره.حالا به قول خودتون باید شما به جایه این که مسخره کنید مردم رو ارشاد کنید که این اسم ها رو روی بچه هاشون نذارن.با تشکر.

  122. !!!!!!!!!!!!!che khojaste!!!!!!!!!

  123. salam.manam ye 2lhtare khoozestaniam..dametoon garm ba in kal kalatoon.amrika ham esme.me3 iran.jedddi migam bekhoda esm shenidin sad toomani?migam liste asami ro manam natoonestam begiram.sare kari nbashe ye ho?emaile man =3fidd.barfi@GMAIL.COM)

  124. hatman bayad esme bachasho bezare fateme!!!!l

  125. سلام فک کنم هر چه ترکه و کرده و غیر فارسه باید از خواب غفلت بیدار بشن یه بهانه ای پیدا کردند و توش به هر چه غیر فارسه اهانت کردند آریا پرست نباشید حق طلب باشید
    سرزمین هفت هزارساله ام را پس میگیرم
    گلجک بیزیمدی
    منظر ولایق نظرات انتقادی دوستانم گرچه فارس باشد فقط عادل باشد
    omodsasi@yahoo.com

  126. در مورد اسم اون بچه هم فک کنم به شما هیچ ربطی نداره و اکثر اسمای شما عربیه یا دارای ریشه غیر فارسه

  127. با سلام نمی خواستم نظر بذارم اماوقتی نوشته ی این راضیه خانم رو خوندم بدون هیچ معطلی و خوندن ادامه ی نظرات اومدم که بگم دست جناب اوستا درد نکنه چون در کمال ادب و احترام فرمودند که انسان اگر ضعیف نباشه همچین حرفی نمیزنه خوب اگر راضیه خانم می خونن بدونن که اون اسم حوسور هست نه حسور لطف بفرمایید در همه ی مسایل توجه داشته باشید تا دچاراشتباه و سرزنش نشیداگر موقع گوش دادن توجه می کردید و باتلفظ صحیح این کلمه آشنا بودید اشتباه نمی کردیدزندگی در عین باارزشی والبته کوتاهی ارزش این رو نداره که به مسخره کردن پرداخته بشه و بی اعتنایی نسبت به حرمت های انسان بودن من خودم ترکم اما به دلیل تعهدم به ترک بودن این نظر رو ننوشتم فقط وفقط به دلیل این که همه انسان هستیم وهیچ برتریتی نسبت به همدیگه نداریم الا امتیازهایی که خودمون با شناخت ارزش هامون به دست می یاریم همین.

  128. کی کی بخودش جرات داده به ترکا توهین کنه؟ها؟بری تحقیق کنی میبینی کلا ایران سهله دنیادست ترکاس .در مورد اون دختره ام که گفتن اشنباه شده.ولی اگه راس باشه واقعا ضایه اس

  129. فکرنکنم اسم زیاد مهم باشه ادم هراسمی که دوست داشته باشه میتونه بزاره
    به نظرمن هیچکه حق نداره دخالت کنه نه ثبت و نه کس دیگه ای
    بای

  130. I LOVE RIHANA MUSIC SO MUCH AND ARE YOU OK THE AMERICANS PEOPLE ARE SO KIND AND STRONG ABADAN WHAT DOES IT MEAN? YOU ARE DUMMMMMMMMMBBBBBBBBBBB!!!AND

  131. به نظر من اسم مهم نیست الان چه عیبی دارد که من اسمم فرن است

  132. کیرم تو کوس هرچی اسم کیرم تو کوس فرن

  133. man vaghen va3 in aghaye be esteleh mohtarem motasefam ke nemifahme che harfi koja chejoori az dahanesh daroomade,va3 tarbiate khonevadegitonam MOTASEFAM………………………………………………………………………………………………………………..

  134. 540- آبادانيه مياد تهران پيش رفيقش، يك روز داشتن تو خيابون قدم ميزدن، تهرونيه مرام ميگذاره، ميگه: داااش، بدخواه مدخواه كه نداري؟! آبادانيه هم از سرِ كس‌خلي يك نگاه اطراف ميكنه، يك يارو قلچماقه رو ميبينه، ميگه: ولك اون بدخواه منه! تهرونيه هم مياد ديگه سر مرام كم نياره، ميره خِرِ يارو رو ميگيره و ميزنه دهنش رو سرويس ميكنه، صد البته يك كتك سير هم اون وسط ميخوره! سه چهار ماه بعد، تهرونيه ميره آبادان پيش همون رفيقش، يك روز در حين گردش اينبار آبادانيه مياد مرام بگذاره، ميگه: ولك، بدخواه كه نداري؟ تهرونيه هم يك نگاه ميكنه، اشاره ميكنه به يك يارو گردن كلفتِ سبيل از بنا گوش در رفته، ميگه اون بدخواه منه. آبادانيه يكم طرف رو نگاه ميكنه، ميگه: ولك اگه بدخوات اونه كه كـــــــونت پارس!

  135. رشتيه ميره خونه ميبينه يه يارو سبيل كلفته رو زنشه، ميگه: ببخشيد ‌آقا، شما؟‌ يارو ميگه: اكبر آقا سبيل كلفت، كاري داشتي؟! رشتيه ميگه: نه قربون، من غلط بكنم! روز بعد مياد ميبينه اين بار يك بچه سوسوله رو زنشه. ميگه: جناب شما؟ ميگه: من كاميم، كاري داشتين؟ رشتيه ميگه: والله من نه، ولي اگه اكبر آقا بشنوند ناراحت ميشند!

  136. ركه وايستاده بوده دم مدرسه دخترونه، يكي مياد بهش ميگه: ‌آقا واسه چي اينجا وايستادي؟ تركه ميگه: ‌وايستادم كه وايستادم، اصلاً به تخمم كه وايستادم!

  137. hali kardina vasatoon jook ferestedam………………………..

  138. با با سلام من یک سوال از شما داشتم شما دیدگاه هایی که بر اتون می فرستند و بازخوانی نمی کنید ؟ چندین دیدگاه هست که باعث شرمسا ری واقعا که بعضی باید ادب و تربیت خانوادگی خودشون را همه جا نشون بدهند . به جای نظر خواهی راجع به یک اسم که اصلا اهمیتی نداره بهتر بیشتر به اون شخصیتی که اون فرد داره اهمیت بدهیم و نه چیز دیگه نه یکی که با اسم مهدی بدترین چیزها را توی یک همچین جایی بگه . واقعا وقتی بعضی از دیدگاه ها را خوندم از خجالت آب شدم ما همه از نسل آریایی هستیم پس بهتره هیچوقت یادمون نره و ارزش خودمون را حفظ کنیم .

  139. متاسفم براي اون شخصي كه ديدگاهها رو بدون خوندن اينجا ثبت مي كنه همين

  140. كسايي كه ميگن بايد به اين اسم و انتخاب كننده اش احترام گذاشت بايد بدونن كه اسم هر فرد ميتونه سهم زيادي در زندگي و اينده اش داشته باشه اسمي مثل هدي تو فرهنگ ما جا افتاده .با اينكه تمسخر زشته ولي اجتناب ناپذيره.لطفا به جاي تمسخر يا تاييد اين اسم ء فكر جلوگيري از ايجاداين فرهنگ باشيد.

  141. باحال بوددددددددددددددددددددددد

  142. این نظرات از خود اسمه خنده دار تر بود.اما خودمونیما وقتی یکی به همینایی که میگن این اسم عجیب نیست بگه اسمم امریکاس قیافه هاشون دیدن داره!مردم ما اینقدر که فرصت اظهار نظرو ازشون گرفتن تا بهشون میگن نظر بدین میخوان خودشونو ثابت کنن(درست مثل خودم!)نگران اون بنده خدا هم نباشین.شاید اصلا اینا رو نخونه.اگرم خوند بهتر.چون تو تصمیمش واسه عوض کردن اسمش مصممتر میشه.شایدم ازین نظرات خوشش اومدو ایندفعه اسمشو گذاشت انگلیس !!!

  143. به تو چه ربطی داره آخه از اسم جنگیز و منوچهر و تیمور که بهتره!!!

  144. فرن بیا بشین رو این ترن!!!!!!!!!!!!!!!!

  145. جالبه فقط همین ولی همینطور که بعضی از دوستان فرموده اند خیلیاشون در اقلیت ها و یا گویش ها معانی بسیار زیبایی دارند اما در نظر ما خنده دار میان

  146. سلام. پسر خاله من با یه دختری که اسمش ایرانه ازدوج کرده.ما وقتی باهاش شوخی می کنیم میگیم عراق هشت سال نتونست ایران را بگیرد ولی تو هر شب جور عاقو می کشی

  147. به نظر من اسم هر کس برای خودش محترم و عزیز است !!!!!!!

  148. ایشاالله امریکا جون سلامت باشن و یه روز بشن کله گنده ایران تا دیگه روابط خوب بشه.به پاس خوبی های امریکا این اسم رم براش انتخاب کردن.مگه آفریقایی ها به پاس خوبی های رییس جمهور ما اسم بچه هاشون رو نمی ذارن احمدی نژاد!!!من که خودم تو اخبار و برنامه تازه ها دیدم وشنیدم این مرام ترکوندن آفریقایی ها رو!!!!؟؟؟؟

  149. ماواولا خیلی زشته که لقبهای مسخره روی مردم یک شهر بذاریم مثل کلمه لوس وبینمک لاف دوما من تو تمام عمرم به خالی بندیهای تهرانیا ندیم خالی میبندن در حد…مثلاطرف شوش میشینه میگه بچه زعفرانیه هستم خوب حالا که چی بابا زشته خجالت بکشید به هر حال اینقد که تو تهران خالی بندی هست هیج جای ایران نیست پس اول خودتونو ببینید بعد حرف چرت بزنید

  150. یه چیز دیگه تا یادم نرفته محض اطلاع اونایی که میگن ابادانیا عربن اخه گوزوها چرا وقتی راجع به چایی اطلاعات کافی ندارید واسه چی گوه زیادی میخورید ابادانی عرب نیست که اونا عربایین که زمان شاه اطراف ابادان خیمعه زده بودن بعد از جنگ تشریف اوردن ابادان زادو ولد کردن شدن عرب ابادان خودتون میدونید خود ابادانیا تو کل دنیا از خوش تیپی و خوشگلی حرف اولو میزنن باور ندارین تشریف انتونو ببرید ابادان ببینید البته اکثرا رفتن از ابادان وحتی ایران بعدشم دلش خواسته بزاره امریکا به شماها چه بهتره تهرانیا نیست که میزارن الهامعلی :-)

  151. یه چیز دیگه تا یادم نرفته محض اطلاع اونایی که میگن ابادانیا عربن اخه گوزوها چرا وقتی راجع به چایی اطلاعات کافی ندارید واسه چی گوه زیادی میخورید ابادانی عرب نیست که اونا عربایین که زمان شاه اطراف ابادان خیمعه زده بودن بعد از جنگ تشریف اوردن ابادان زادو ولد کردن شدن عرب ابادان خودتون میدونید خود ابادانیا تو کل دنیا از خوش تیپی و خوشگلی حرف اولو میزنن باور ندارین تشریف انتونو ببرید ابادان ببینید البته اکثرا رفتن از ابادان وحتی ایران بعدشم دلش خواسته بزاره امریکا به شماها چه بهتره تهرانیا نیست که میزارن الهامعلی :-)

  152. راضیه : جد و ابادت خرن .

  153. مطمئن باشید که هیچ پدر و مادری اسم بچشو آمریکا نمیزاره.به قول یکی از دوستان شاید اسمش مریکا بوده. ثبت احوال اشتباه ثبت کرده.

  154. عربها هر کاری میکنند که به ایران و ایرانی ضربه بزنند.البته اون خص میخواد چی بشه که ما خودمون رو درگیر اسمش کنیم چون بزرگ که شد مثل اجدادش و همچنین پدرش از اعجمها متنفر میشند اینو میگم چون تو آبادان باهاشون زندگی کردم بذار اسمشونو بذارن عربستان یا امارات و …

  155. [...] مطلب عجیب ترین اسم های ثبت شده در ثبت احوال « کافه آی تی این نوشته در سایت های مفید ارسال شده است. افزودن پیوند [...]

  156. همتون دیوانه اید که انقدر بحث میکنید!!!


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام. | پوسته: Pool کاری از Borja Fernandez.
ورودی‌ها و دیدگاه‌ها feeds.

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

