اختراع زشت برای آیفون

اکتبر 23, 2007 در 11:10 ب.ظ. | نوشته شده در آیفون, تکنولوژی | 8 دیدگاه
برچسب‌ها: ,

عجب چیزی اختراع کردند برای جلوگیری از نیفتادن اثر انگشت بر روی صفحه نمایشگر آیفون . اینکه خیلی زشت و مسخرست !

8 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. بابا اينها چقدر خنگ هستند. خوب اين پوششها را روی خود آيفون تعبيه ميکردند !🙂

  2. اي كافه اي تي دلم برايت سوخت.
    كافه كتابهارا دارند مي بندند.
    دلم براي اين تقدير تو سوخت/

  3. در مورد زشت بودنش كاملا باهات موافقم.

  4. جناب کافه دار ، ما چند وقتیست دوره افتادیم و القاب پرطمطراق به دوستان میدهیم نصیب شما هم لقب شیخ الکافه آی تی بشده ، پس مبارکاباد برشما چون بر شما نیک بلینکیدیم باشد که شما نیز چنین کنید .

    بدرود !

  5. این انگشتیا که خیلی خوشگل و خوش استایلن!:X یه کم ذوق هنری داشته باشید! :دی

  6. می دونم که شما مشکلی ندارید ولی از شما خواهش می کنم مرا لینک کنید یکذره راه را برای تازه کارا باز کنید خواهش می کنمچه لینک کردید چه نکردید در بخش نظرات وبلاگم بگید اما اگر خواستید مرا لینک کنید با نام دانلود نرم افزار و مطالب جالب دمیای کامپیوتر زحمت بکشید ضمنا اگر مرا لینک کردید در بخش نظرات بگید تا من هم شما را لینک کنم

  7. @امیر
    متاسفانه اکثر مطالب شما کپی / پیست از وبلاگ mohamadi.wordpress.com است بدون ذکر منبع . من با لینک دادن به جاهای مختلف هیچ مشکلی ندارم ولی از تبادل لینک خوشم نمی یاد منظورم معامله هست یعنی تو لینک بده تا منم بدم. نه من وبلاگ های خوبی رو که دیدم رو لینک دادم بدون اینکه انتظاری داشته باشم .

  8. salam
    mitoonest vaseye yek angosht bashe oonjoori behtar mishod yani mishe faghat az yekish estefadeh kard aha hala shod injoori khoobe
    http://www.itshock.wordpress.com/


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

