خریتی به نام الکامپ

اکتبر 28, 2007 در 4:54 ب.ظ. | نوشته شده در تکنولوژی, تجارت, خریت | 3 دیدگاه
برچسب‌ها: , , , , , , , , ,

امروز رفتم نمایشگاه الکامپ ، خوب خیلی متحیر شدم یعنی مزخرف ترین و بی هدف ترین نمایشگاهی بود که دیده بودم . اولا آثار تحریم کاملا به چشم می خوره و شرکت خارجی یا نمی بینید یا اگر می بینید از دارقوزآباد اومدن . به جای نمایشگاه کامپیوتر و الکترونیک و آی تی و تجارت الکترونیک یه محیطی درست کردن شبیه میدون انقلاب و غرفه دار ها وایسادن و کاغذ پخش می کنند و ملت ندید بدید ایران هم برای بدست آوردن یک عدد خودکار یا به قول خودشون اشانتیون دست به هر جنایتی می زنند . خلاصه خیلی نمایشگاه سطح پایین بود و ازهرغرفه ای هم که یه سوالاتی کردم گفتن یا به وب سایتمون مراجعه کنید [که معلوم نیست چند سال قبل از میلاد مسیح آپدیت شده] یا اینکه با این شماره تلفن های روی کارتمون تماس بگیرید ، یعنی واقعا مغز خر خوردن اینا که این همه پول غرفه دادن بعد اومدن فقط کاغذ پخش می کنند ! حیف میدون انقلاب نبود؟؟؟؟؟؟

خلاصه اگه قصد دارید به نمایشگاه برید اولا پیشنهاد می کنم اصلا نرید ثانیا اگه خیلی دیگه اصرار دارید برید از نزدیک ببینید باز هم پیشنهاد می کنم نرید و ثالثا دیگه اگه خیلی گیر دادین برید انتظار همه جور الافی رو داشته باشید و فکر نکنید خبر خاصیه و این رو هم بدونید که شرکت های بزرگ ایرانی هم شرکت نکردن توی نمایشگاه چون عقلشون رسیده !!! مثلا شرکت های اینترنتی معروف رو اصلا نمی بینید و فقط 4 یا 5 شرکت که من به عمرم هم اسمشون رو نشنیده بودم توی نمایشگاه شرکت کرده بودن و سالن اینترنت به همین 5 شرکت ختم می شد. که البته یکیشون با هزار افتخار ADSL ارائه می کرد به قیمت خون پدرش یعنی چیزی حدود 5 برابر پول شارژ ای دی اس ال من ، تازه شرایط من رو هم نداشتن . بقیه هم فقط دایال آپ .

خلاصه افتضاحیه دیگه ، ارزش وقت تلف کردن رو نداشت !

برای علاقه مندان به لینوکس هم بگم که فقط غرفه شریف رو دیدم و اون هم یه بازی در حد هادی و هدی معرفی کرده بود و همین ، اصلا ربطی به لینوکس نداشت.

3 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. تو که پاک حال ما رو گرفتی یعنی اینقدر افتضاح بود؟

  2. ای ول
    الان چندین و چند ساعته دارم با خودم کلنجار می رم که برم یا نه
    پس چیز خاصی نبوده
    خوبه

  3. رفتن = وقت تلف کردن


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

