20:30 و بمب گوگلی

نوامبر 1, 2007 در 5:22 ب.ظ. | نوشته شده در اینترنت, خریت | 27 دیدگاه

اخبار 20:30 امشب دیدنی بود ، این یارو زنه اخبار آی تی رو می گه اسمش اسلامیه فکر کنم . گفت برای اعتراض به حذف نام ایران از یاهو همه بمب گوگلی بسازید !!!! یکی نیست بگه آخه زنیکه تو که فرق … و گوشت کوبیده رو تشخیص نمی دی گه می خوری حرف مفت می زنی . یه مشت گاو و گوسفند رو کردن مسئول و اخبارگو و …. .

خدا رو شکر آدم حسابی ها واکنش خوبی به این مسئله نشون دادند . و از این بمب حمایت نکردند . یکی نیست بگه بابا اصلا چه اهمیتی داره؟؟؟؟ این پروژه فقط برای معروف شدن اسم یکی دو نفر بود همین . وگرنه همون 2 سال پیش که ایران نامش حذف شد اقدام می کردند .خلاصه متاسفم که یه عده که عقل درست حسابی ندارن شعور و فرهنگ عده ای رو به بازی می گیرند .

27 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. همه سر کاریم

  2. کاملا موافقم. من همش میگم، ما نمیتونیم با این اینترنت دیزلی یاهو رو حتی باز کنیم، بعد یه عده پا شده میرن بمب گوگلی برای یاهو میسازن؟!!

  3. عصبانيت هم داره.
    ضمناً ممنون بابت نکته‌ای که بهش اشاره کردی.
    راستی حالا که داری ملت رو قسم ميدی برای راست به چپ کردن تمپليتهای وردپرس، بهشون بگو اين خط لعنتی تايمزنيورومن رو هم تغيير بدن.

  4. البته اون زنیکه الاغ هم زیاد تغصیر نداره
    اون هرچجی بهش بگن فقط غرغره می‌کنه

  5. موافقم
    من هم مطلبی در این مورد دارم آماده می کنم

  6. http://rooznote.wordpress.com/2007/10/31
    مطلبت عالی بود.
    به لینک بالا یه سری بزن و ثبت نام کن.خودت یه هدیه انتخاب کن و در خونتون تحویل بگیر.امتحانش مجانیه

  7. خوب اومدی!

  8. هر باری که این برنامه رو دیدم کلی فحش دادم به 20:30 که واقعا یه آدم با سواد تری وجود نداشت که واسه این بخش انتخاب کنن! من که میبینمش حرصم در میاد!

  9. به ياد داشته باشيد كه ادب در همه حال لازم است،‌ به هر حال خوب يا بد آن خانم تا آنجا كه مي تواند سعي خود را مي كند، بودنش هم از نبودنش بهتر است، شما هم مي توانيد گروهي تشكيل دهيد و به ايشان كه فعلا در اين مسير قرار دارد مشاوره داده و مطالب جديد را اطلاع دهيد (به جاي آن كه رو به خرده گيري و دشنام بياوريد!).

  10. salam
    kheily bade maslan khabaram khodesh tahie mikone pas takhsire khoeshse zereshk.
    http://www.itshock.wordpress.com/

  11. salam
    dar zemn in agha adab ham radt mige

  12. همون که خودت گفتی فرق … با گوشت کوبیده رو نمی دونه داره اخبار میگه دیگه اعصابت رو خراب نکن انگار تو ایران مد شده که هر کس هرچیزی رو نمیدونه بایید در موردش اظهار نظر کنه

  13. مضخرف ترین برنامه تلویزیون همین ۲۰:۳۰ است…
    هر چند ما که خیلی وقته دیگه رنگه تلویزیون رو ندیدم.😉

  14. سلام: فکر کنم امروز تو لینک فایرفاکس ۳ رو در بالاترین گذاشتی؟ اگر تو اینکارو کردی امیدوارم که سکتور صفر کامپیوترت برای همیشه بپره. آدم حسابی بعد از اینکه نصب کردم تمام Favorite با ارزشم پرید و کلی آدرس رو که با زحمت جمع کرده بودم از دست دادم.الهی سکتور صفر هارددیکت بپره تا بفهمی من الان چه حالی دارم.
    کورش
    مریلند.آمریکا

  15. اینو خوب اومدی , 10 تا مثبت بالاترینی😉

  16. بمب گوگلی … شعری بیش نبود .
    http://persianweblog.ir/articles/show.aspx?id=468

  17. خداحافظ یوتیوب

    سلام خدمت شما

    من هم در جواب شما می گویم خداحافظ یوتیوب ….

    .یوتیوب در یک اقدام جدید سایت ای دسکتاپ رو راه اندازی کرده

    دعوت می کنیم که حتما” ببینید

  18. حاج تعطیل کردی ؟ تو بلاگرم که نمی نویسی …

  19. آقا كجايي شما؟ نيستي انگار…

  20. کجاهایی؟ توی Snarfer من خیلی وقته خالی موندی…

    راستی مطلب مفیدی در رابطه را فایرفاکس ترجمه کرده‌ام
    از شما دعوت می‌کنم از آن دیدن بفرمایید

    http://zangoole.com/1386/09/21/firefox_swiss_knife

  21. دارن سواد ملت رو میسنجن….اینا یه خرایی هستن که اصلا نمیشه فهمید چیکارا می کنن…..
    سلام گرم ما را از عسلويه بهشت زمستان ايران پذيرا باشيد..
    اگر به محفل جوانان دلگرم عسلويه (پايتخت تمدن اقتصادي ايران) سپاسگذار خواهيم بود.
    با مطاالب:
    آب،منبع حيات… مردم عسلويه در حسرت آب بهداشتي :وعده ها و عمل مسئولان
    همايش عسلويه و محيط زيست-عسلويه ماکتي از کل ايران…
    .

    منتظر نقد و انديشه و همکاري شما هستيم…
    به روزيم شما بهروز باشيد..
    andishevarz.blogfa.com

  22. بردار چند وقتیست که خبری ازت نیست، اما با این حال سال نوت مبارک، موفق باشی و شادمان

  23. مجری ها فقط گوینده هستند اگه رو کاغذ بنویسن آسمون سبزه نه آبی همینو برای شما میخونن.
    در اینکه صدا و سیما تو این حوزه ضعیف هست هم شکی نیست.
    در هر حال بیننده باید عاقل باشه و بزنه یه کانال دیگه.
    برای یک آی تی کار تلوزیون عمومی رسانه خوبی برای کسب اطلاع نیست .

  24. هه ببین وبلاگ کی رو یافت کردم! :)) البته من قبلا اومده بودما ولی به کل یادم رفته بود!

  25. سلام.خسته نباشيد.از خصوصيات جالب وبلاگت ساده نويسي و مفيد بودن مطالب براي تمام كاربران و از خصوصيات منفي سايتت اينه كه بعضي مواقع شل ميكني و مطلب دير ميگذلري منم مدت 3 ماه كه جهان رايانه را راه انداختم .در اين جامعه به اصطلاح وبلاگ نويس من تازه كارم و اگر نظرم را بخواهي ميگم چرت نويس نه وبلاگ نويس چون اكثر وبلاگها شدند مخصوص هجو و جوك و sms و… موضوع وبلاگ من رايانه است با چاشني گيم و كلا مطالبي كه اين خلق جهان سومي را حداقل در حد ابتدائي كمي ارشاد كند به اين سو و از وبگردي الكي دور بشند .تو اين آشفته بازار باعث خوشحالي كه به وبلاگ شما برخورد كردم احساس كردم با هم هممسير هستيم و شما و پيوندهاي سايتتون رو لينك كردم و از سعي ميكنم سايتتان رو هر روز بررسي كنم به جهان رايانه من هم سري بزنيد واگر دوست داشتيد لينكش كنيد . به اميد ترقي روز افزون

  26. سلام . مهرنوشم از سایت احساسات دات کام . سایت ما جاییه که می تونین صداتون رو به گوش عشقتون برسونین . حتی اگه گمش کرده باشین . ابزار رایگان وبلاگ در رابطه با عشق و احساسات هم براتون آماده کردیم . پیروز و پابنده باشید

  27. با سلام چنانچه مایل به تبادل لینک هستید لینک ما را با عنوان طراحی وب سایت
    و آدرس http://www.tamweb.ir در سایتتان قرار دهید و به ما اطلاع دهید
    تا لینک شما را قرار دهیم.
    خوشحال میشیم وب لاگ شما را به بازدیدکنندگان وب سایتمون معرفی کنیم


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

